HTML

Egy arc blogja

Friss topikok

Linkblog

Jobb később, mint soha... :P

2011.07.26. 20:08 Ismerős Arc

Sziasztok!

Hát jó régen írtam ide, pontosabban egy hónapja. Azt hittem nincs annyi, na mindegy. :P Itt a nyár, sok értelmes dolog még nem történt, leszámítva, hogy itthon időnként áll a bál, mert van 1-2 ember, aki nem csípi egymást. De hagyjuk is ezt a témát. :) A kondit nem hagytam abba, sőt..már lassan akkor vagyok feszült, ha nem tudok menni. :P Rászoktam az esti TV-zésre...nem kell megijedni, nem valóság show-kat, meg hasonló tudatromboló hulladékot, hanem humorral fűszerezett sorozatokat. :P Bár kicsit visszatérek az itthoni dologhoz, melyhez fűződik egy másik téma. Fontolgatom, hogy ha leteszem az érettségit, akkor külföldön próbálom folytatni utam egyengetését. Nézelődtem hogy mi más ott, mint itt. Jó, lényegében minden, de hogy szűkítsem a kört, példaként az autót tudom említeni. Egy 99-es évjáratú hármas BMW 2000cc3-s motorral mindössze 500 font, ami átszámítva 151000Ft. Itthon egy hasonló 500 ezer forint. Bár az kicsit érdekes, hogy egy Subaruhoz olcsóbban hozzá tudsz jutni, mint némelyik Suzukihoz. És ha minden igaz, egy átlag angol dolgozó keresete 1000 font. Mondjuk azt nem tudom, hogy a rezsi mennyibe fáj Angliában, de szerintem max fél éven belül össze lehet szedni a pénzt egy normálisabb autóra. Bár a fentebb említett BMW-nek sem volt semmi baja. Lényegében ennyi történt velem az elmúlt egy hónapban, amint lesz valami érdekesség, nem habozok, jelentkezem. :) 

Szólj hozzá!

Címkék: blog arc ismerős

A bejegyzés trackback címe:

https://arcosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr643102158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása