HTML

Helló helló, újra itt vagyok.

2011.11.27. 22:33 Ismerős Arc

Sziasztok! Ismét itt vagyok, szokásos havi beszámolómmal (nem direkt csinálom, valahogy mindig ilyen időközönként jut eszembe, hogy megosszam gondolataimat). Sajnos a korábbi bejegyzésekben említett lánnyal arra jutottam, hogy megszakítottam a kapcsolatot. Ugyanis így sok értelme nem volt az egésznek. Igazából beismerem, hogy sok volt belőlem a végére, de ezt csak azzal tudom magyarázni, hogy egyre jobban bántott hogy szeretem és nem tudok a helyzeten változtatni. Hogy nem tudom elnyerni végérvényesen a szívét. Mondjuk ehhez két ember kell és Ő nem sok mindent tett ennek érdekében, holott beismerte korábban, hogy velem jobban érzi magát, mint a barátjával. Hát mindegy, sajnos így alakult. Idővel kiheverem és talán lesz más, mondjuk a szívem mélyén még reménykedem, hogy a közeljövőben megjön az esze és ad nekünk egy esélyt. De erre igen kicsi esélyt látok. Na mindegy, most kicsit másabb vizekre evezek. Megvolt a gépváltás, előbb is, mint terveztem. De nem azt vettem, amit kinéztem, hanem egy ITX gépet vettem végül, ami lényegében egy mini PC. Annyi a hátránya, hogy integrált a processzora, de erősebb, mint amit az előző bejegyzésben mutattam és olcsóbb is volt. :) Két hét múlva szalagavató, lassan itt a szilveszter is, kb ennyi pozitívumot tudok most felmutatni. De bízzunk a jobb folytatásban!

Szólj hozzá!

Címkék: blog arc ismerős

A bejegyzés trackback címe:

https://arcosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr843416864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása