HTML

Húha, eszembe jutott a blog! :D

2011.10.09. 14:58 Ismerős Arc

Sziasztok! Igen, végre eszembe jutott, hogy ide is kéne figyelnem egy kicsit és a kedves olvasó tábort boldogítani egy pár sorral. Eltelt az iskolából lassan 1,5 hónap, de nem hittem volna, hogy ilyen hamar el fog telni. Még nem annyira kemény a suli, de nem bízom el magam. A kondival változatlanul haladok, kóstolgatom a nagyobb súlyokat. :) Most éppen tömegnövelésen vagyok, változatlanul nem szedek bogyókat. Néha megiszok 1-1 fehérje turmixot s ennyi. Kapom hála Istennek az instrukciókat mivel lehet hatékonyan ilyen-olyan izomcsoportot fejleszteni. Szépen lassan kialakul. :) Ami a lányokat illeti, említettem 1-2 bejegyzéssel ezelőtt (vagy csak tán akartam? nem tudom), hogy megkeresett az a lány, akivel szerettem volna járni és hát egy "szerelmi háromszögbe" estem bele. Zajlik az élet ekörül, de remélem, hogy lassan vége lesz már, mert nem leányregénybe illő a helyzet. Gondolkodom, hogy lecserélem a notebook-om, egy nettopra. Aki nem ismeri a nettopot, annak lényegében csak annyival tudnám jellemezni, hogy egy notebook asztali PC köntösben. Lényegében ugyanazok az alkatrészek vannak benne, csak nincsenek beleépítve a perifériák (monitor, billentyűzet, ilyesmi). Én ezt néztem ki magamnak? Hát nem aranyos? :P 

http://www.asrock.com/nettop/overview.asp?Model=ION%203D%20Series

És ezt majd (remélem a közeljövőben) rá szeretném kötni egy szép nagy LCD TV-re és kész a házimozi ! :) Hirtelen ennyit tudtam elmesélni kis életem történéseiből. Amint tudok összeszedni egy csokorra valót, jelentkezem! :)

U.i.: Sajnos a finnek kikaptak a svédektől, így kis hazánk ismét lecsúszik az EB-ben való szerepléstől. De ettől függetlenül büszke vagyok a fiúkra, mert ez egy szeretni való válogatott! 

Szólj hozzá!

Címkék: blog magyar foci arc ismerős asrock nettop

A bejegyzés trackback címe:

https://arcosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr423289563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása