HTML

Kicsivel jobb a helyzet

2011.05.31. 21:20 Ismerős Arc

Sziasztok! Ismét itt vagyok kb két hetes kihagyás után. Most kivételesen tudok egy kis változással dicsekedni. Nem, nem a lánnyal kapcsolatban, nála max annyi a változás, hogy lassan elkönyvelem, hogy nélküle is van élet. :) A nagy változás munka terén van, kerestem nyárra melót, mire kidobott a net egy pultfeltöltős munkát. Jelentkeztem rá, vissza is hívtak az iskolaszövetkezettől, hogy regisztráljak be hozzájuk. El is mentem, de a jelentkezési ív kitöltése közben mondta egy szimpatikus leányzó, hogy az említett munkára tapasztalt diákokat keresnek. De szerencsémre volt még alternatíva, végül amellett döntöttem, hogy a TF napok előkészületeiben segédkezem. Úgy voltam vele, hogy nyárra keresek ugyan melót, de jól jön egy kis plusz bevétel. :) Jó kis meló volt, megismerkedtem ott új arcokkal. Az egyik DJ-nek annyira tetszett a meló, hogy hívott Kismarosra egy fesztiválra segédkezni július végére. Még szép, hogy igent mondtam, meg is adtam neki a számom, bízom benne, hogy nem felejt el engem... :) Két hete vagyok ennél a szövetkezetnél, és eddig mind a két héten volt valami meló. Igaz, a legutóbbi csak 5 órás volt (de úgy hajtottak, hogy legalább annyira elfáradtam, mint a TF napokon a 10 órás melóban), de az is több, mint a semmi. :) Már csak két hét ezzel együtt és vége a sulinak, remélem több munkalehetőség lesz és tudok zsírosabb összegeket kaszálni! :) Persze ha úgy adódik, kicsit pihenek is majd. :) Ennyit mára ebből a fajtából, sziasztok! :)

Szólj hozzá!

Címkék: blog arc ismerős

A bejegyzés trackback címe:

https://arcosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr422947198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása