HTML

Vegyes, mint az ökörhúgyozás...

2011.06.08. 20:21 Ismerős Arc

Sziasztok! Ismét jelentkezem, de elég vegyes felvágott lesz ez a kis bejegyzés. Nem is tudom melyik részét fedjem fel az érmének először, talán kezdem a jóval. Elkezdtem az edzést, érzem, hogy szépen fokozatosan haladok előre. A megvett súlyzókkal egyre több az edzési idő. Ha így haladok, szerintem olyan nyár közepére mehetek konditerembe, mert ezeket "kinövöm". :P Megkezdődött a nyár (legalábbis nekem, én úgy döntöttem, hogy az utolsó három nap nem megyek be... :P), meg is van az első hétköznapi melóm. Remélem tudok menni hetente legalább 3-4 napot és akkor jóság van. :) Ma ismerősömet is bevittem a szövetkezetbe, ahol vagyok, egy délelőttöt és egy fél délutánt elmászkáltunk. Nekem tetszett a dolog, legalább kicsit többet voltunk együtt, mostanában erre csak hétvégén volt esély. És most sajnos át kell fordítanom azt a bizonyos érmét és jöjjön a rosszabbik oldal. Aki kicsit figyelmesen olvassa a blogom, tudni fogja megint milyen gonddal küszködöm...igen...nő gondokkal... :S Nem tudom megérteni miért nem lehet adni egy esélyt... mindegyik csaj mondja, hogy "jaj, de aranyos vagy" meg "jajj, de figyelmes vagy", de mindig jön ezek után a de... És mindegyik ezt játssza be, már olyannak érzem ezeket a próbálkozásokat, mintha meg lenne írva egy forgatókönyv és a női szereplőket csak cserélik és cserélik, mert egyszerűen nem felel meg ennél a bizonyos jelenetnél és így nem mehet tovább a forgatás. Egyszerűen nem értem mi lehet velem a probléma... És valahogy úgy érzem, hogy minél többet agyalok ezen, annál mélyebben leszek a veremben és egyre kevesebb lesz az esély kimászni belőle. Nem vagyok szerencsés nő téren, annyi szent... :S Remélem nem érzitek megakadt lemeznek az utóbbi pár bejegyzést és hogy a következő jóval vidámabb hangvitelű lesz.

Szólj hozzá!

Címkék: blog arc ismerős

A bejegyzés trackback címe:

https://arcosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr322968767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása