HTML

Tavaszi felfrissülés

2012.03.29. 19:02 Ismerős Arc

Sziasztok! Bő egy hónapot követően jelzem olvasóim felé, hogy még élek. :) A lánnyal végül megszakítottam a kapcsolatot, most már nagyon remélem, hogy végleg. Idő közben valahogy feltűntem a lányoknak, mivel egyre több lány ismerősöm van. Igazat megvallva nagyon sajnálom azt az egy évet, amit Zsófira szántam. Amíg vártam a "csodára" volt egy pár lehetőségem, amit elszalasztottam, mert szeret(t)em és kell(ett). Végül rászántam magam és most remélhetőleg véglegesen megszakítottam vele a kapcsolatot. Ugyan maradt nálam cucca, de megkértem hogy ne jelentkezzen ezek miatt, majd amikor úgy érzem, visszaadom neki. Visszatérve a lányokra, azt vettem észre, hogy egyre több lány felfigyel rám, kezdek neki tetszeni. Igazat megvallva fogalmam sincs mitől van ez, egy kedves ismerősöm szerint az edzésnek köszönhető. Érdekes, mert három hónap kényszer pihenőm volt, szóval nem tudtam fejlődni, max tunyulni. De üdvözlöm ezt a felállást most, mert kicsivel magabiztosabb vagyok és hátha végre kijár nekem is a jóból. Szóval most jobb a közérzetem és a kedvem is, ami már nagyon rám fért. Bízzunk benne, hogy ez így is marad vagy fokozódik. :)

Szólj hozzá!

Címkék: blog arc ismerős

A bejegyzés trackback címe:

https://arcosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr114348549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása