HTML

Kis beszámoló

2011.04.18. 16:48 Ismerős Arc

Sziasztok!

Rég jelentkeztem, úgy éreztem itt az ideje. :) Második hete, hogy maradt az eredeti felállás, csak a suli, én pedig úgy határoztam, hogyha így alakult, akkor megpróbálom az érettségimet picit feltornázni. Már csak azért is, mert lehet, hogy lesz egy gyenge pillanatom és azt mondom, hogy tanár szeretnék lenni, mégpedig angol, vagy történelem. De ha ezek esetleg nem jönnek össze, akkor sem keseredem el, hiszen még ott lesz a régen dédelgetett álmom, hogy rendszergazda legyek. :) Próbálok dolgozni a év végi eredményemen is, ugyanis ez is bele számít a továbbtanulásba. Szóval most van egy kis életcélom, és ezáltal egy nagy kihívás, amit igyekszem minél jobban teljesíteni. :) Egyébként mi a helyzet? Semmi érdekes, élem kis életem, szép idő van... :)

Szólj hozzá!

Címkék: blog arc ismerős

A bejegyzés trackback címe:

https://arcosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr852837118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása