HTML

Szombat esti buli összefoglaló

2011.04.10. 21:00 Ismerős Arc

Sziasztok!

Voltam tegnap este egy szülinapi bulin, amit szíves engedelmetekkel összefoglalnék. :P Hát fordulatos volt a buli, két osztálytársnőm valami pasi ügy miatt kiborult, az egyik sikeresen le is beszélte a pénzt a kártyámról. Tanulság, hogy többet nem adom oda neki. :D Meg ugye több társaság volt ott, az egyikben két srác összeszólalkozott, amiből az lett a vége, hogy az egyik megütötte a másikat. Aztán visszajött az a srác egy kb 15 éves kislányokból álló bandával és nekiállt pattogni. Amikor el akartuk határozni egy harmadik osztálytársnőmmel, hogy megyünk, akkor a tulaj bezárta az ajtót és azt mondta, hogy se ki se be, amíg el nem mennek a bejárattól a srác meg a "bandája"... Mondom ilyen nincs baze! már fáradt voltam, aztán elmentek, mondta a tulaj, hogy akkor na most mindenki induljon haza, aztán valamelyik benyögte, hogy lehet, hogy az utcasarkon várnak minket. Én meg arra válaszoltam, hogy akkor én váltok buldózer módba, mert én mindenképp húzok a picsába hazafelé aludni. Kb ennyi történt a buliban, összességében tetszett, az elején mindenki jól érezte magát. Arra viszont rájöttem, hogy ez a hely nekem tökéletes lenne retro buli szervezéshez... :) Majd megkérdem az illetékest hogy is van ez. Dióhéjban ennyi történt tegnap este, ami átnyúlt ma hajnalra is. Ki is világosodott, amikor hazaértem. :D Az utóbbi két hét alatt két szülinapi buliban is voltam, ami persze nem baj. :) Bár így lenne mindig. 

Szólj hozzá!

Címkék: blog arc ismerős

A bejegyzés trackback címe:

https://arcosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr92815303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása