HTML

Helyzetjelenés

2011.03.29. 21:33 Ismerős Arc

Sziasztok! Megvolt a hét első két napja, és meg kell, hogy mondjam fáradt vagyok. Tegnap megvolt az első melózás a suli után. El kell ismernem, meglátszik, hogy kihagytam csaknem egy évet, de remélhetőleg idővel visszanyerem régi formám és meglesz az a sikerélmény, mint anno. :) Tegnap meló után még elmentem focizni is, aminek az volt az eredménye, hogy reggel nem tudtam időben felkelni. :S :D Bízom benne, hogy ez a jövőben nem sűrűn fog előfordulni, mert az gáz lenne. Ezúttal betartom az ígéretem (holott most nem is tettem ilyet), és tényleg rövidre zárom ezt a bejegyzést. Csak gondoltam jelzem a kedves olvasó tábornak, hogy még élek... :) 

Szólj hozzá!

Címkék: blog arc ismerős

A bejegyzés trackback címe:

https://arcosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr302783357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása