HTML

Komolyan lemegyek és szétverem!

2012.01.03. 20:31 Ismerős Arc

Sziasztok! Kissé ingerülten fogtam most billentyűzetet, hogy ki tudjam magamból írni a dühöt és le tudjak csillapodni.  A múltkori bejegyzésben említettem, hogy Zsófi "kedves" barátja írt nekem egy "bocsánatkérő levelet", amit le is zártunk...legalábbis eddig úgy tudtam. Ma úgy fest a dolog, hogy mégsem fér a bőrében, megint írt egy levelet és nekiállt mocskolódni. Komolyan mondom most nagyon sikerült felhúznia, gondolom ez is volt neki a cél. De addig csinálja, amíg le nem megyek Veszprémbe és szét nem ütöm a fejét! Mindenesetre megért a beszélgetés annyit, hogy elküldjem Zsófinak, hogy lássa kivel akar Ő boldog lenni. Bár sokat szerintem nem fog változtatni semmin, de legalább látja kivel van együtt, ahelyett, hogy olyan valakivel is lehetne, aki tényleg törődik vele.

Szólj hozzá!

Címkék: blog arc szerelem ismerős düh

A bejegyzés trackback címe:

https://arcosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr193517483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása