HTML

Nyár elemzés, késői jelentkezés...

2011.08.31. 21:48 Ismerős Arc

Sziasztok!

Bő egy hónapja nem írtam ide és hát akárhogy is nézem azt a naptárat már vége is a nyárnak. :( Az igazat megvallva elég vegyesek az érzéseim, volt jó idő, tudtam dolgozni is, viszont sajnos nem tudtam elmenni nyaralni ebből kifolyólag. Azaz el tudtam volna...júliusban, de én nem akkor akartam, hanem augusztusban. Ami a munkát illeti, dolgoztam itt is-ott is, de a legnagyobb durranás a Sziget volt, számomra az építési része különösen...a bontás valahogy nem volt a szívem csücske. Aznap sikerült is összeszednem egy napszúrást. Utána 1 hétig itthon voltam betegen...szóval a szünet utolsó teljes hete eléggé beteges lett. :P :) A kondival egész jól haladok, már kezd látszani is, hogy kínzom a testem alkalmanként két órán keresztül... :P Holnap ismét elkezdődik az iskola, szerencsére már csak 1 évem van, de van egy olyan sejtésem, hogy ebben az évben vért fogok izzadni... :S De erős vagyok, megcsinálom! :P :D A sorstársaknak ajánlom Kárpátiától a Csak egy nap az élet c. számot. :)

Szólj hozzá!

Címkék: blog suli arc nyár iskola ismerős

A bejegyzés trackback címe:

https://arcosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr373194084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása