HTML

Egy fergeteges szombat!

2011.03.27. 17:05 Ismerős Arc

Sziasztok! Ismét jelentkezem egy kis bejegyzéssel, mellyel tulajdonképpen az előző posztban és a címben említett szombatot szeretném összefoglalni. Kezdeném talán azzal, hogy pénteken sajnos kikaptunk alaposan a holland válogatottól. De hát egy VB ezüst érmes csapat mellett még nem igazán rúghatunk labdába. Az viszont szemmel látható annak, aki figyelemmel kíséri a válogatottat, hogy sokkal szerethetőbb az Egervári csapata, mint Koeman-e. Na de térjünk vissza a szombatra. Reggel hétkor keltem, ami hétvégén nagy szó, de mivel most indul ismét világ körüli útjára a Száguldó Cirkusz, így nem akartam kihagyni. :) Az meg a másik, hogy tudtam jól, hogy délután nem leszek itthon, így ha látni akarom, akkor bizony hoznom kell ekkora áldozatot, és felkelek hajnalok hajnalán... :P Miután vége lett az időmérőnek, összekaptam magam és felpattantam a 10:40-es buszra, ugyanis egyik osztálytársnőmmel és az egyik ismerősével tiszteletünket tettük a Tuning Show-n. A tavalyit kihagytam, így gondoltam az ideire már ki kéne menni, és szerintem meg is érte. :) Kb 2-3 órába tellett, mire elmondhattam magamról, hogy körbejártam a hangárt és láttam az összes kocsit (meg a pipiket persze ;P). Miután mindenki kifáradt és látott, hallott mindent, elindultunk hazafelé. Kb 20 percet voltam itthon, már jött Lacitól a telefon, hogy vegyük meg a buliba az itókát és menjünk is a tett színhelyére. A party-nak Zita adott otthont, ugyanis elmúlt 18 éves, így már legálisan is fogyaszthatta azt az "indokolatlan mennyiséget", amit megivott az este folyamán. :P Gyors átöltözés, kis kajálás és már itthon se voltam. :) Valami töményet akartam venni, de kiderült a boltban, hogy az jelenleg drága a pénztárcámnak, így meg kellett elégednem 6 doboz folyékony kenyérrel. Mielőtt teljesen hülyének nézné Lacit és szerénységemet a kedves olvasó, nem gyalog indultunk útra, hanem Levi és Dóri vitt át minket kocsival. Ahogy megérkeztünk Zitáékhoz, kapásból négy új szempár világított rám, még nem igazán volt egymáshoz szerencsénk. Aztán szépen lassan beszállingóztak a többiek is és elkezdődhetett a buli, amit szerintem már hét eleje óta várt mindenki. Volt pár új arc a társaságban, de nagy része az alap emberekből állt. Be kell valljam, hogy a felhozatal nagyon jó volt, csinos csajok lepték el a házat. De a hab a tortán akkor is az volt, amikor elkezdtek Twister-ezni. ;P Volt minden lényegében, jó társaság, jó csajok, zene, sör, vízipipa. Egy szóval minden adott volt, hogy csináljunk egy olyan bulit, ami méltó egy 18. születésnaphoz (remélem a drága szülinaposunk is így gondolja :P). Fél 6 magasságban már fáradt voltam nagyon, így megindultam hazafelé. Zita mondta ugyan, hogy aludhatnék ott, elférek, de itt lakom egy köpésnyire. Ahogy hazaértem, átöltöztem és mentem is a tollasbálba. Miután felkeltem, akkor is éreztem milyen jó volt a buli, nem is keltem ki érdemben az ágyból negyed 5-nél hamarabb. ;D Holnap viszont nagy nap lesz, nem azért mert hétfő lesz és iskolába kell menni, hanem mert ismét ki tudom magam próbálni a szakmámban. Remélem sikerül alkotnom valamit és nem köszöni meg a góré a részvételt. :) Viszont én megköszönöm annak, aki végigolvasta a kisNAGY bejegyzésem. :) 

Szólj hozzá!

Címkék: blog arc ismerős

A bejegyzés trackback címe:

https://arcosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr112776064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása