HTML

Az első poszt

2011.03.25. 18:57 Ismerős Arc

Sziasztok! 

Sokan mondták már, hogy ilyen jó, meg olyan jó blogot vezetni. Hogy olyan, mintha naplót írnál, akivel/amivel megosztasz bármit, ami Veled történik. Isten igazából nem tudom, hogy mennyire fog ez nekem menni, de gondoltam kipróbálom én is. :) Remélem lesz ember, aki olvassa soraimat. Mit is írhatnék magamról... szeretem a focit, a zenét, az autókat, a jó filmeket, a jó csajokat. Egy "szóval" "mondhatjuk", hogy egy tipikus srác vagyok. Apropó foci! Ma este lesz a Magyar-Holland meccs, remélem jól fogunk játszani. Holnap pedig Forma 1, Tuning Show, este pedig megyek egy kedves ismerősöm szülinapi bulijára, akit hívjunk egyszerűen csak Zitának. Egy szó, mint száz, sűrű szombat elé nézek, aminek kifejezetten örülök. :) Szerintem ez sokkal jobb, minthogy ülsz a négy fal között és nem tudod mit csinálj. Mondjuk tudnék mit csinálni, elmegyek bringázni, vagy szervezünk egy kis focizást egy jó barátomnál, akit innentől Lacinak fogunk hívni. :P :) De azért a Tuning show, meg a buli kicsit más, mint a foci, vagy a biciklizés, nem igaz? :P Remélem nem jön semmi közbe és egy oltári jó napot fogok megélni! Már rám férne, már csak azért is, mert ha minden igaz, hétfőtől suli mellett fogom űzni azt a szakmát, amiről rendelkezem szakmunkás bizonyítvánnyal, nevezetesen fényező-mázoló. Így sok időm nem lesz majd szerintem szórakozni. Ahhoz képest, hogy csak köszöntőt akartam írni, egész terjedelmes posztot sikerült írni. Ez a jövőre nézve igen jó jel lehet, de még nem bízom el magam. :P 

Szólj hozzá!

Címkék: blog arc ismerős

A bejegyzés trackback címe:

https://arcosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr362771546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása