HTML

Egy arc blogja

Friss topikok

Linkblog

Hát... eddig tartott...

2011.04.08. 20:12 Ismerős Arc

Sziasztok! Írok ide, de nem jó kedvvel, ugyanis kirúgtak a mai nap folyamán a munkahelyről. Pedig pont ma gondolkodtam el, hogy milyen jó, hogy megismertem pár új arcot, már beszélgetek velük, úgy éreztem, hogy a szakma is egyre jobban megy. Lehet, hogy tényleg jobban ment, csak úgy fest nem eléggé. Hát mindegy, sajnos ez van... majd nézek valami mást. Minden esetre kicsit letört vagyok, nincs sok kedvem kommunikálni. A góré azt mondta, hogy nem tudom tartani a tempót, ami ott megy. Végül is igaza van, nem sietem el, mert úgy vagyok vele, hogy inkább tovább csinálom, de szart nem adok ki a kezemből. Lehet, hogy idővel gyorsabb munkával is el tudtam volna érni azt az eredményt, mint most a lassúval, de ez már nem derül ki...

Szólj hozzá!

Címkék: blog arc ismerős

A bejegyzés trackback címe:

https://arcosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr482810525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása