HTML

Egy arc blogja

Friss topikok

Linkblog

Ismét egy csalódás...

2011.04.23. 22:27 Ismerős Arc

Sziasztok!

Jelentkezem, de nem a szokásos helyzetjelentéssel. Vagyis ha úgy vesszük, akkor az, mert a csalódás is egy helyzet... ismét elkezdtem bízni egy lányban és ugyanúgy pofára esés lett a vége, mint mindegyiknek az elmúlt 1,5 évben. Kezdem elveszteni a hitem azzal kapcsolatban, hogy létezik egy olyan lány, aki teljes mértékben engem akar és nem csak beéri velem (ez mondjuk nagyon love story-s volt). De ezzel mondjuk kicsit ferdítettem... beérik velem, mint barát... Nem azt mondom, hogy nem fontos a barátság, csak kezd abból elegem lenni, hogy amikor úgy érzem, hogy célegyenesben vagyok és minden oké, akkor egy csapásra minden megváltozik és az ellenkezője sül el. Nem vagyok én nő terén szerencsés, annyi szent. Lehet, hogy hagyni kéne a fenébe az egészet, nem keresni kéne, hanem egyszer majd eljön... talán...egyszer... Minden esetre ma is elég kedvtelen voltam annak ellenére, hogy elég sportos nap van mögöttem. Bicikliztem, meg fociztam, az utóbbinál a könyököm kicsit bánta, amikor betonpályán nem éppen a legszabályosabb eszközökkel szerelt le egy srác. Megnéztem két bunyós filmet, szóval eltelt a nap, csak....

Szólj hozzá!

Címkék: blog arc ismerős

A bejegyzés trackback címe:

https://arcosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr272850694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása