HTML

Évbúcsúztató

2011.12.31. 18:51 Ismerős Arc

Sziasztok! Gondoltam ha már Szilveszter, akkor "firkantok" ide valami kis bejegyzés szerűt. Bár lényegében sok minden nem történt. Vagyis de, sajnos az egyik kutyám elvesztette egy verekedés keretében a jobb szemére a látását. A szemgolyója ugyan még megvan és mozog is, de a doki nem tudta megmenteni a látását. Ettől eltekintve már jól van, ugyanolyan eleven, mintha mi se történt volna. Képzeljétek a tegnapi nap folyamán rám írt a lány barátja. A levél lényege az volt, hogy elnézést kért, ez szép és jó, de ettől még nem fog változni a róla alkotott véleményem. Ezt meg is mondtam neki és azt is, hogy lényegében nem is tőlem, hanem Zsófitól kéne bocsánatot kérnie, amiért folyamatosan bántotta az idióta kijelentéseivel, amiért folyamatosan kiborította mielőtt odaértem volna. Hogy még véletlenül se jó kedvvel várjon. Továbbá jeleztem felé, hogy ezek után vele maradt a lány, az értetlen és egyben szomorú is. Nem tudom miért ilyen naiv...mintha elkönyvelte volna magának, hogy neki ez jár és kész. Pedig nem! Sokkal több szeretet és törődést érdemelne, de úgy fest neki ez kell. És ha ez így van, akkor ki vagyok én, hogy a boldogsága útjába álljak? Én már lezártam magamban ezt a dolgot, vagyis inkább csak kezdek beletörődni, hogy valamivel magához láncolta a srác és ez ellen semmit nem tudok tenni. A jövő év sem fog rózsásan kezdeni, ugyanis nem lesz pénzem a kondira és ez stresszel fog járni. Ugyanis az edzés stresszoldásnak is tökéletes amellett, hogy szeretem csinálni. De csak lesz valahogy, bízzunk a jobb folytatásban. BUÉK Mindenkinek!

Szólj hozzá!

Címkék: blog arc szilveszter újév ismerős

A bejegyzés trackback címe:

https://arcosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1003510083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása