HTML

A munka nemesít

2011.03.31. 20:25 Ismerős Arc

Sziasztok! Gondoltam adok magamról egy kis életjelet. Itt vagyok negyedik nap, hogy suli mellett melózom is és a héten ma éreztem először, hogy sikerült érdemben is csinálni a dolgom, nem csak vagyok és próbálok úgy csinálni, mintha nagyon tudom mit csinálok. Apropó tudás... erre muszáj kitérnem és a pályakezdők kis rózsaszín felhőjét szertefoszlatni. A szakmunkás képző két év gyakorlat alatt nem tanít meg Téged a munkára, hanem csak hogy mivel mit kell (kéne) csinálni ahhoz, hogy valami kijöjjön. Én erre most a héten jöttem rá, amikor eljutsz odáig, hogy megvan életed első munkája, amikor úgymond tényleges összegért dolgozol, kvázi akkor kezded el a szakmát tanulni. A négy nap közül ma éreztem úgy, hogy a csiszolás egy hangyafasznyit jobban megy, mint hétfőn, de még nagyon hosszú az út. És igyekszem megfelelni, mert Janinak segítek és ezáltal nekem pénz jön a házhoz. Kb ennyivel tudtam gyarapítani kis blogom. Amint lesz valami érdekesség, újra jelentkezem. :)

Szólj hozzá!

Címkék: blog arc ismerős

A bejegyzés trackback címe:

https://arcosblog.blog.hu/api/trackback/id/tr972789250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása